Savage 11 Aksjeopsjoner


Jeg tror jeg kanskje har snublet over den ultimate våpenharen ting. It8217s enkelt egentlig. Finn en venn som er villig til å bankroll pistol bygger, men doesn8217t har tid til å håndtere det selv. Foreslå pistolbygg som kan være morsomt Bygg pistolene Skyt pistolene Gi dem tilbake til vennen Flytt videre til neste prosjekt. Her er noen få snaps fra min første bygning som startet livet som en Savage 111 chambered i .30-06. Dette bestemte riflet var fra pakken serien Savage selger kalt 11111 Hunter XP. Ut av esken er pistolen en type 8220meh.8221 Jeg fant omfangsbeleggene å være billige og det bunte Bushnell-omfanget var ujevnt. Normalt anbefaler I8217d at noen skal gå vekk fra et 8220package8221-gevær, men vennen min kunne plukke denne opp for en sang. Han fikk faktisk to rifler i avtalen, så per pistolkostnad var liten. For denne artikklens skyld, ring hans pris i riflet 250. Jeg måtte bytte ut ringene, noe som medførte å få en Weaver rail (19.99) og Weaver Top Mount Rings (27,49). Deretter kastet jeg på en Leupold Rifleman 4-1221540 (249) som jeg hadde banging rundt i butikken. En av de virkelig fine tingene med Savage 11111 er at utløseren, mens ikke deres berømte Accu-Trigger, fortsatt er justerbar. Denne er satt til en veldig skarp 4 kg. Det er ingen kryp, pause er skarp, og over reiser er minimal. Tønnen er også av typisk Savage-kvalitet. Det syntes å spise super billig 150 gr. Gresk Surplus M2 Ball med hensynsløs forlatelse. Av sandbags, hot, dirty og skyting av førnevnte M2 Ball, var jeg i stand til å opprettholde sub 2 MOA 5-shot grupper på 100 meter. Denne nøyaktigheten økte til 250 meter hvor rifle og shooter kunne ringe stål med kjedelig regularitet. Jeg har ingen tvil om at dette vil være en 1 MOA pistol kald, ren og skyte høy kvalitet 150 gr. ammo. Til slutt, jeg kom i kontakt med Boyd8217s for å få et muskatfjærvektummi (99). Bare for å samle, pengene som er blitt innpakket i pistolen så langt. Total kostnad i rifle8230a litt under 700. Når jeg fikk lager og mottaker parret sammen, tok jeg det til rekkevidde. Som du kan se fra mitt idiotiske smil i videoen, er det 822 tonn o8217 morsomt for ikke for mye penger. Mark N. bruker et tommelhull lager og you8217ll vet hva I8217m snakker om. Å måtte skyve tommelen nøyaktig inn i et spor for å gjøre et raskt skudd, vil aldri gjøre for jakt eller selvforsvar. Med en standard grepstil, tar du deg og går veldig intuitivt. Tommelhullet virker bare fra den ene siden. Likeledes kinnstykket. Hånden din er låst i en stilling om du liker den posisjonen eller ikke. There8217s no fore and aft eller north and south 8220wiggle room.8221 Det betyr at det kun er en tilgjengelig trigger avstand, og det kan ikke være riktig for deg. For jakt, selvforsvar eller målarbeid, foretrekker I8217d et tradisjonelt halvpistolgrep eller et AR-stil pistolgrep. Jeg foretrekker enda en rett aksje. Men damn, Boyd-aksjene er lette Boyds gjør et godt produkt til en bra pris. Solid service også. når det gjelder tommelhullet: det er et iboende feil system for å jukse rundt 8220assault rifle8221 forbud. Som sagt er du begrenset til en skytehånd (ingen ambi), størrelsen er skreddersydd til en gjennomsnittlig hånd. Hvis du har store gorilla hender, som meg, vil du føle trangt. Hvis du har fine kvinnelige hender, som mange av våre fine skriftlærere her, kommer du til å nå for langt. Det er bare ikke et ideelt system. Tommelhullet design eksisterer ikke bare for å komme seg forbudt, jeg er ikke sikker på hvem som fortalte deg det. Selv om det gjør det i noen henseender, har dette designet eksistert i lang tid og er mer populært blant målskyttere. De samme ulempene som Ralph citerer kan bli fordeler for en målskytter i et kontrollert miljø (forutsatt at geværet er satt opp akkurat for den enkelte). Jakt er vanligvis ikke et kontrollert miljø. En ufordelaktig ikke dekket hittil er aksjekonstruksjonen svakere samlet. Hvis jeg ville ha en pistol for å tømme opp i fjellet eller slå seg rundt på hestens bakside, ville et tommelhull være nede på listen. Bygg, tilpass, bytte deler8230. uansett hva du kaller det, gleder jeg meg til å se deg. Så lenge det du gjør doesn8217t påvirker pålideligheten eller funksjonen til pistolen, og den tjener it8217s formål for deg eller eieren, og jobber med Tyler. Beklager, jeg legger dette på feil sted på denne siden. Jeg pleier å være enig med dem som hevder at arbeidet til dette riflet isn8217t virkelig er en 8220build8221. En 8220assembly8221, kanskje jeg har en tendens til å falle inn i denne kategorien (montering 8220custom8221 våpen), og når jeg snakker om det, pleier jeg å si 8220Jeg sette det sammen8221 heller enn 8220I bygget that8221. Når det er sagt, er jeg i ferd med å lære meg noen av de mer grunnleggende gunsmithing ferdighetene jeg har en 9130 som jeg har byttet inn i en Boyd8217-aksje, som jeg har startet for å akseptere Timney-utløseren, og utført en sengetøy jobb (deler av hvilke Jeg må rework8230 det var min første gang). Jeg har også kjøpt et snøverktøy og pilot, som jeg har tenkt å bruke for å sikre at kulen etterlater tønnen rent. I tillegg har jeg slugged boringen for å bestemme hvilke diameter kuler vil fungere best, og jeg venter bare på 7.62x54r dør, etc8230 å bli tilgjengelig. Load utvikling vil følge. It8217 har vært et morsomt lite prosjekt, og jeg har en blast med den. Alt dette blir sagt, det ser ut til at Tyler har satt sammen en fin liten skytter der, og til en anstendig pris også. 8220custom8221 i dette tilfellet er definert som 8220it didn8217t forlater fabrikken i denne konfigurasjonen8221, og legger til en rekkevidde doesn8217t telle, men bytter stocktrigger gjør, og det gjør også omforming av matemekanismen (for eksempel fra blind til drop-mag). AR er selvfølgelig en annen beast8230 Jeg pleier å kjøpe strippet senk og kirsebær plukke resten av (nedre) delene derfra. For alle de menneskene som hopper på tommelhullet betyr at det ikke er ambidextrous, det er mange eksempler på ambidextrous tommelhullsaksjer. Jeg elsker mine Manners tommelhull T5-aksjer for presisjon lang rekkevidde skyting. Jeg forsøker å gjøre akkurat det samme. Jeg har Savage 111 hunter xp og vil sette en Boyd8217s lager på den. Hvordan kom du forbi problemene med det avtakbare magasinet Jeg har også en Savage 111 troféjeger XP 7mm Rem Mag, og jeg bestilte samme lager og burde være hjemme snart. Ville være bra hvis du kunne bidra til å skinne litt lys på magasinet spørsmålet før jeg løper inn i problemer med bunnmetallet. noe forteller meg at det er vanskelig å lage et, verste fall scenario. Takk, hvor kjøpte du metallbunnplaten på maga godt. Å bruke en flatskrutrekker og en unbrakonøkkel betyr ikke at noen nå er en pistolbygger, det betyr at du kan skru på avtetmarket-deler til et billig gevær. Kanskje du kan gjøre en lastebil bygge senere der du bytter olje og setter på ettermarkedet vindskjermwipers. Når du kommer ut av tre - og metallbearbeidingsverktøyene og gjør noe som hasn8217t blitt gjort bokstavelig talt millioner av ganger før, vil jeg gjerne se det. Av å bygge noen retter i oppvaskmaskinen hei tyler bare lese om din ville 111 med boyds lageret jeg ser mange folk spurte det samme. om bunnmetaller og jeg har samme vild og kjøpt samme lager, brukte du bare din gamle mag og bunnmetall og passet rett inn i det var lett eller måtte du bytte bunnen med ny. takk elsker kjærligheten din vilde 111 ser håp min vil se like god matt John Rocchio sier: 0 resultater for savage model 11 lager eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskin lært modell av produktene salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. eBay bestemmer trending pris gjennom en maskin lært modell av produktene salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Top Rated Plus Selgere med høyeste kjøper rangeringer Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær merTop Rated Plus Selgere med høyeste kjøper rating Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær mer Ikke finn det du leter etter Følg villmodell 11 lager for å få e-postvarsler og oppdateringer på eBay Feed.5-resultatene dine for savage 11-lager eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskinmodell av produktsalgsprisene de siste 90 dagene. eBay bestemmer trending pris gjennom en maskin lært modell av produktene salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Top Rated Plus Selgere med høyeste kjøperverdier Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær merTop Rated Plus Selgere med høyeste kjøperverdier Returnerer penger tilbake Skips i en virkedag med sporing Lær mer Ikke finn hva du leter etter Følg savage 11 lager for å få e-postvarsler og oppdateringer på din eBay-feed.

Comments

Popular posts from this blog

Moving Gjennomsnittet Er

Online Market Trading Kurs

Kwd Til Inr Forex Pris